• Sonata Vizgaudienė

Kodėl turėtume siekti valgyti sąmoningai?

Šiuolaikinė visuomenė vilioja žmones rinktis valgyti gausiai. Šiandien turime iššūkį valgyti sąmoningai, bet juk tai gana nuobodu, mus labiau traukia rinktis valgyti prie televizorių, kompiuterių ir išmaniųjų telefonų.


Valgyti atidžiai. Ką tai reiškia?

Dažnai valgome „išjungę protą“ ir gana greitai. Visgi verta žinoti, kad mūsų smegenys užtrunka iki 20 minučių, kol suprantame, jog esame sotūs. Dėl to dažnai suvalgome gerokai per daug.


Valgydami sąmoningai, įjungiame valingą dėmesį, todėl valgome tikslingiau, lėčiau, o ne automatiškai. Išmokę atpažinti fizinį alkį ir sotumo ženklus, atskiriame emocinį ir tikrąjį fizinį alkį. Suvokiame, kas verčia mus valgyti, nors nesame alkani. Pažindami savo valgymo ypatumus, įgyjame laisvę pasirinkti, kaip ir kiek mums valgyti.


Taigi, valgant sąmoningai, mums reikalingas dėmesys, atidumas. Dėmesys ne tik tam, ką valgome, bet ir kaip valgome. Galbūt sakysite, tam reikia daug pastangų?Čia viskas yra tik Jūsų rankose, kiek, kaip ir kada valgysite ir kaip greitai sulieknėsite.

Skaitykite daugiau>> kaip numesti svorio



#numestisvorio, #kaipsuliekneti, #mindfulness, #demesingasvalgymas, #budaikaipnumestisvorio, #kaspadedanumestisvorio

Naujausi įrašai

Rodyti viską

Tel. +370 67086152 

  • Instagram
  • Facebook Psichologijos keliu

Psichologo konsultacija Klaipėdoje: 

Malūnininkų g. 3. 414 kab., Klaipėda

Tel.  +370 61545603

Psichologo konsultacija Kretingoje: 

J. K. Chodkevičiaus g. 10-423, Kretinga

© 2013-2020. Psichologijos keliu. Visos teisės saugomos