• Sonata Vizgaudienė

Norite numesti svorio? Pasitikrinkite ką žinote apie sąmoningą valgymą.


Įrodyta, kad sąmoningas valgymas padeda mesti svorio, mažina besaikį valgymą ir padeda jaustis geriau bei sveikiau. Taigi, kas yra sąmoningas valgymas ir ką reikia padaryti norint pradėti taip maitintis.


Kaip valgyti? Kas yra sąmoningas vagymas?

KAS YRA SĄMONINGAS VALGYMAS?

Sąmoningas valgymas grindžiamas DĖMESINGUMU. Sąmoningumas yra meditacijos forma, padedanti atpažinti savo emocijas ir fizinius pojūčius bei susitvarkyti su jais.


Sąmoningas valgymas reiškia, jog valgydami VALINGAI SUTELKIAME DĖMESĮ į maistą, kurį valgome, aiškiai bandome pajusti, kokias emocijas tuo metu jaučiame, atpažįstame, kokios mintys sukasi mūsų galvoje ir svarbiausia įsiklausome į kūno pojūčius bei sotumo jausmą. Dėmesingumas pasitelkiamas gydant daugelį ligų, įskaitant valgymo sutrikimus, depresiją, nerimą ir įvairius su maistu susijusius negalavimus.


KAIP PRAKTIKUOTI SĄMONINGĄ VALGYMĄ?

Norint praktikuoti sąmoningumą, reikia:

  • Suprasti ir priimti sąmoningo valgymo filosofiją.

  • Išmokti pratimų ir meditacijų, padedančių suvaldyti netinkamus valgymo impulsus.

  • Turėti pakankamą motyvaciją formuoti naujus įpročius.


Naudinga apsilankyti individualiose konsultacijose, seminaruose, internetiniuose kursuose ar sąmoningo valgymo grupiniuose užsiėmimuose.

Jei susidomėjote sąmoningu valgymu, mes galime jums padėti (esame sertifikuotos dėmesingo įsisąmoninimo grupinių užsiėmimų instruktorės), kreipkitės nurodytais kontaktais.


Parengė psichologė Sonata Vizgaudienė


Skaitykite daugiau >> kaip numesti svorio


#kaipnumestisvorio, #kaipsuliekneti, #kaipnumestisvorionuopilvo, #mindfulness, #demesingumas, #budaikaipnumestisvorio, #kaspadedanumestisvorio

Naujausi įrašai

Rodyti viską

Tel. +370 67086152 

  • Instagram
  • Facebook Psichologijos keliu

Psichologo konsultacija Klaipėdoje: 

Malūnininkų g. 3. 414 kab., Klaipėda

Tel.  +370 61545603

Psichologo konsultacija Kretingoje: 

J. K. Chodkevičiaus g. 10-423, Kretinga

© 2013-2020. Psichologijos keliu. Visos teisės saugomos